Tuesday, September 1, 2009

Pengalaman yg tak mungkin akan aku lupakan.....

2 hari aku x sedar lepas operation.....walaupun aku dengar apa yg nurse tanya...kata dekat aku...cuma mata x boleh nak buka.....terasa macam diawangan lagi kesan dari ubat bius tu.....badan pun masih lemah......Hari ke-3...aku dah sedar....sakitnya...tempat operation tu...mak aii.....Dah 3 hari rupanya.....Aku belum dapat tengok anak aku lagi...sedih.....
Husband aku datang....dia bgtau yg kami dah dapat anak perempuan....3.32 kg...tepat pukul 8.44mlm...16 June 2009 ..... baby sihat.....Aku happy dalam sedih......
Hari ke-3 aku di tolak ke wad....sbb keadaan aku dah beransur ok......dan aku pun dah sedar sepenuhnya.....Dalam wad....semua org ada anak kat sebelah...tp aku ??? Sedihnya....aku masih x dapat tengok anak aku sbb anak aku dah dibawa balik ke rumah....cuma aku masih di hospital...blum boleh discharge lagi.....Sedih sangat....dah ler sakit...anak pun x boleh tengok....
Nasib aku baik.....Doktor pakar datang check...tanya mana anak aku..?? aku bgtau dia dah di bawa balik ke rumah...aku pun blum tgk lagi...x tahu macamana rupa dia....Doc kata...siannya...dia pun suruh nurse call husband aku bawa datang anak aku sbb kena bagi susu ibu.....

No comments: