Tuesday, September 1, 2009

Hairan....hairan

Hari nie...bangun seawal 5 pagi....mandi...siap2...sembahyang subuh.....Kepala masih sakit jugak lagi...naper lah sakit sangat.....Dah siap2...husband aku pun antarlah aku pg bus stop.....naik bas nak ke klinik....Selalunya rutin nak ke klinik...aku akan pegi naik bas.....pastu husband aku akan datang kemudian ngan motor....jemput aku hantar pg opis.....Lagipun jarak dari rumah nak ke klinik jauh sangat...dia tak nak bawa aku naik motor lama2...lagi pulak...keadaan aku yg dah sarat....Sampai klinik...amik no giliran....Hari nie lewat sket...dapat no 1004...
1001....1002.....1003....1004...dah sampai turn aku.....Masuk jer bilik No 1...aku bgtau nurse yang nak amik berat dan tekanan darah tu kata aku sakit pala sgt...sejak dari semalam sampai pagi nie....x tahu naper....Bila nurse tu check tekanan darah aku...tergezut dia sbb tekanan darah aku tinggi sangat...Terus dia panggil staff nurse...bgtau tekanan darah aku tinggi....aku di suruh duduk atas kerusi tolak then di bawa masuk ke dalam bilik kecemasan....kena masuk air dan diberi ubat...mak aii...sakit nya...dah lama x kena cucuk masuk air.....Doktor yang selalu check aku datang....dia check dan bgtau aku kena masuk spital....diaorg dah call ambulan....Aku jadi hairan...serius sangat ker sakit pala aku nie sampai kena masuk spital sbb aku belum terasa nak bersalin lagi pun?? hairan2....Kat husband aku ...aku x sempat bgtau pun aku nak kena masuk spital sbb tadi aku dah bgtau dia x perlu datang jemput aku pegi opis pasal mak sedara aku nak tolong hantarkan...macamana nie???

No comments: