Tuesday, September 1, 2009

Masalah ker?

Setiap 30 minit...doktor akan datang pantau keadaan aku....aku masih lagi hairan x kan lah pasal tekanan darah aku naik tu mendatangkan masalah besar...sbb aku x terasa pun nak bersalin lagi....Doktor datang ketuk2 lutut...kaki dan sendi2 aku...aku lagi jadi hairan...apalah masalah aku nie??? dah tu yang paling x syoknya....kena amik darah...sakit tu...dah tu pulak...bila tempat yg dia amik tu darah x kuar...dia cucuk tempat lain pulak...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sakit tau....
Pukul 10.00pg....husband aku datang....dia bagi semangat...jangan takut....relax...berehat jer....Pastu doktor datang...bgtau husband aku....aku x ada tanda nak bersalin...dah tu bukaan pun x der....jadi diaorg nak masukkan ubat untuk bg aku bersalin ...normal...sbb tekanan darah aku naik....dan doktor kata itu tak bagus....So husband aku pun sign lah surat kebenaran untuk masukkan ubat.....(aku pulak dalam hati...ubat lagi...tensionnya....aku memang x suka nak makan ubat...sbb dari sekolah rendah sampai dah besau nie asyik makan ubat jer.....badan pun dah terasa bau ubat...hehehe )

No comments: