Tuesday, September 1, 2009

Masalah Besau ??

Husband aku dah balik umah....pg amik barang2 keperluan dan bgtau parent aku pasal aku masuk spital dah.....
Doktor datang lagi....ketuk2....cucuk ubat...adoi...sakit.....dah lebam2 tangan aku...keadaan aku x berapa ok.....mata aku kabur...pening...kepala rasa berpusing2....dah tu aku muntah2....sakit ulu hati....doktor kata itu masalah.....dalam pukul 4 lebih...6 orang doktor pakar datang......then diaorg x bg tunggu lagi ...kerana keadaan aku dah kritik....al...akan membahayakan nyawa aku....juga baby....jadi terpaksalah aku sign surat kebenaran untuk operation....Andai apa2 terjadi....pihak hospital x boleh disalahkan.....Masa tu...perasaan aku macam2....sedih...takut....Mulalah aku terbayang...macam nie lah susahnya mak aku nak bersalin dulu....Aku sedih sbb aku takut...andainya apa2 terjadi kat aku....dapatkah aku tengok anak aku??? Aku excited nak tengok anak aku kerana ...my first baby...dah tu sepanjang waktu mengandung....scan...x dapat tahu baby boy atau girl....Dalam hati aku berdoa semoga semuanya akan selamat.....Dugaan....dugaan......

No comments: