Tuesday, September 1, 2009

Antara hidup dan _ _ _ _

Dok dalam dewan bersalin tu hanya husband aku jer yang boleh melawat....org lain x dibenarkan.....Aku terbayang2...andainya Tuhan menjemput aku disaat ini....aku x sempat nak minta maaf kat mak dan ayah....manalah tau...ada salah silap yg telah dilakukan tanpa aku sedari......Macam2 bermain kat fikiran aku nie.....Bila terasa susahnya nak bersalin....aku nak pesan....jangan melawan...cakap kasar ngan mak kita sbb dia dah berkorban nak lahirkan kita....lawan ayah x per...hehehehe...gurau jer....dua2 kena hormat dan layan dengan baik.....
Pukul 8....aku ditolak ke dewan bedah.....kuar dari dewan bersalin...kat depan dewan bedah...aku nampak...mak ayah...anak sedara aku.....husband aku ada kat situ...Dah masuk kat dalam dewan bedah...aku muntah lagi....aku terus di tolak ke katil...untuk di bedah....dok atas katil tu...doktor pesan...mengucap yer......erm....terasa macam...aku dah x der jer lepas pembedahan nie jer....Dalam hati berdoa semoga segalanya selamat.....anak aku selamat.....Sedang doktor tanya2 kat aku...aku terus x sedar.....Lepas operation aku dihantar kembali ke dewan bersalin....

No comments: